Link.tl botu

V2[TIKLAMA BOTU]--linktl,bcvc,trlink,pndtl,adfly otomatik tıklama + site görüntülenme( PROXYLİ MUTLİ TARAYICI ) 2019





BİRKAÇ GÜNE YENİ VERSİYON YAYINLICAM. BU YENİ VERSİYONDA PROXY ÇEKME + KONTROL ETME + PROXYLERİN HANGİ ÜLKEYE AİT OLDUĞUNU GÖRME VE İSTEDİĞİNİZ ÜLKELERE AİT PROXYLERİ ALMA GİBİ ÖZELLİKLER EKLİCEM. SON ZAMANLARDA HATALAR OLDUĞUNU GÖRDÜM O HATALARIDA ÇÖZÜCEM MERAK ETMEYİN BİRKAÇ GÜN SABREDİN
  
Merhaba arkadaşlar, birkaç hafta önce yapmış olduğum bir botu paylaşmak istiyorum. Bot piyasadaki en en popüler link tıklama sitelerine otomatik tıklama yapmaktadır + SİTE GÖRÜNTÜLENMEDE KASABİLİRSİNİZ. ( sizin sadece ayar yapıp başlatmanız gerekiyor gerisini kendisi yapıcak

Eğer abartıp günde 50tl üzeri para kasarsanız ban yemeniz çok normal. bu yüzden günde 10tl yi geçmicek şekilde kasınız. ( ben günde 120tl kasmıştım ertesi gün ban yedim. ban yemem tamamen normal)

Öncelikle programın mantığını söyleyim,

-BOT 2 tane .exe dosyasından oluşuyor birincisi ayar yaptığımız SABOT isimli program, diğeri ise tarayıcı.
SABOT isimli programa bir proxy listesi, user agents listesi, referer listesi ve url(tıklama yapılcak url) listesi ekliyoruz.

-Açılacak tarayıcı sayısı,süresi, zaman aşımı gibi bilgileri giriyoruz.

başlat butonuna basıldığında yazdıgımız tarayıcı sayısı kadar tarayıcı acılıyor ve ekledigimiz tüm listelerden rastgele olarak çekim yapıyor ve tarayıcıya uyguluyor.

- daha sonra web browserdeki otomatik tıklama devreye giriyor ve tıklama yapıyor.

- son olarak süre bittiğinde veya zaman aşımına ugradıgında otomatik olarak yenileniyor.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.